Albatros, Ventura en Keizershof
Lino Van Reeth, trotse eigenaar van café Ventura, Albatros & restaurant Keizershof in hartje Gent. Met hun unieke sfeer en uitgebreide kaart trekken ze elke dag honderden bezoekers. Zodra het zonnetje zich laat zien, verandert het terras in een bruisende hotspot, waar tot laat in de avond gezellig wordt geproost en gelachen.
“Non-stop internet is voor onze zaken essentieel voor alles wat we doen. Internetstoringen op drukke momenten leiden tot direct omzetverlies. We kunnen het ons niet veroorloven om zonder internet te zitten”.
Uitdagingen
Maar niet alles verliep altijd even vlekkeloos. De coronacrisis bracht voor de 2 cafés en het restaurant heel wat uitdagingen mee. Zo werden er restricties opgelegd met betrekking tot bediening, wat Lino ertoe bracht om te gaan werken met QR-codes voor het opnemen van bestellingen. Allemaal prima, zolang het internet stabiel blijft. Want bij panne, kunnen gasten noch bestellen, noch betalen. Die stabiliteit bleek echter geen garantie; na jarenlang gepingpong tussen Proximus en Telenet, besloot Lino om op zoek te gaan naar een betere oplossing. Deze oplossing werd amplr.
Oplossingen
4 redenen waarom Lino koos voor het betrouwbaar internet van amplr:
- Onbreekbaar internet dankzij failover verbinding waardoor het kassasysteem altijd verbonden is met internet.
- Personeel hoeft zich geen zorgen te maken dat het internet uitvalt en mensen niet meer kunnen bestellen of betalen.
- Gratis gastenwifi zodat gasten eenvoudig kunnen bestellen en leuke stories kunnen plaatsen op social media.
- Een uitstekende service. Als er iets misloopt, staat het amplr team meteen klaar om ons te helpen.
In deze video legt Lino uit waarom investeren in onbreekbaar internet een no-brainer is voor (horeca)zaken.