Veelgestelde vragen

Algemene vragen

Bekijk de antwoorden op onze meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen of is het antwoord niet duidelijk genoeg? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ja hoor. Of je nu Telenet, Proximus, of eender welke andere internetprovider thuis hebt, wij kunnen je AMPLR-installatie verbinden met je netwerk zodat je in elke kamer supersnelle wifi hebt.
Wij zijn zelf geen internetprovider, maar we helpen je graag het abonnement kiezen dat het beste bij je situatie past.
Als er een storing is bij je internetprovider kan je niet meer verbinden met het internet. Maar al je interne toestellen, zoals je printer, je Sonos-geluidsinstallatie, … die verbonden zijn met je AMPLR-netwerk, blijven zonder problemen functioneren.
Een wifi-repeater verspreidt het bronsignaal waardoor dit nog zwakker wordt. Bij een powerline is de signaalsterkte afhankelijk van je elektriciteitsnetwerk. Met AMPLR wordt je installatie afgestemd op de situatie van je woning, plaatsen we ons professioneel materiaal op exact de juiste plekken, en zorgen we er zo voor dat al je toestellen ten allen tijde zo performant mogelijk kunnen functioneren.
Installatie

Vragen omtrent de installatie en plaatsing.

We snappen dat je graag zo snel mogelijk van je supersnel internet wil genieten. Daarom kunnen we, na de bevestiging van je akkoord op ons voorstel, de plaatsing binnen de 7 dagen bij je inplannen.
Helaas kunnen we niet garant staan voor het correct functioneren van de eventuele bestaande netwerkapparatuur. We werken enkel met ons eigen professioneel materiaal en toestellen, zodat we je een supersnelle internetverbinding én een topservice kunnen garanderen.
AMPLR werkt met materiaal en toestellen die ook gebruikt worden voor professionele installaties zoals kantoren en bedrijven, en maakt deze beschikbaar voor thuisgebruik. Op die manier krijgt jouw woning een even stabiele en supersterke internetverbinding als professionele gebruikers.
Ja hoor. Als er geen kabels voorzien zijn in je woning, kunnen we kabels trekken langs je gevel, buizen, … om je installatie te plaatsen. Dit doen we uiteraard op een zo esthetisch mooi mogelijke manier. Als dat niet mogelijk zou zijn, kunnen we ook overgaan tot de plaatsing van een powerline. Voor elke situatie stellen we je de best mogelijk oplossing voor.
Support

Werkt er iets niet zoals het hoort?

Als je een AMPLR-installatie thuis hebt, krijg je automatisch toegang tot onze AMPLR-applicatie. Met deze applicatie kan je je thuisnetwerk monitoren. Als er een probleem is, kan je 24/7 op onze support rekenen. En nóg beter, als we zelf merken dat er een probleem is met je netwerk, contacteren we je proactief om een oplossing voor te stellen. Zo ben je gerust dat je netwerk altijd naar behoren functioneert.

Particulieren

Concrete informatie over wat AMPLR voor jou als particulier kan betekenen?

Bedrijven

Heb je een kantoor, horecazaak of ander bedrijf? Bekijk de mogelijkheden.

Dringende hulp

Dringende interventie nodig?
+32 456 32 90 04
WhatsApp ons